懷念老歌1~Beautiful Sunday

2008112410:00

今天星期天的天氣一整天都是晴朗

讓人的心情份外的輕鬆

晚上找ㄍ理由做藉口就溜到台中去了

7點鐘不到一行人來到台中位於忠明南路上

Finga's Base Camp 風格

萬聖節可愛ㄉ南瓜鬼 美式擺設空間明朗

開放式儲房與吧台 各類美式調味料及食材

牛肉丸子義大利麵 310/份 牛肉漢堡 180/份

瑪格麗特+義式香腸綜合批薩 370/份 綜合三明治 220/份

大伙就在輕鬆的聊天中渡過了這ㄍ美好的星期天~

也讓我們用Beautiful Sunday這首歌 打開下一個系列的序幕-= IMAGE 4 =-

Beautiful Sunday 美麗的星期天

Sunday morning up with the lark 星期天早晨隨著雲雀飛翔
I think I'll take her walk in the park 我想我會和她到公園散步
Hey, hey, hey, it's a beautiful day 嘿!真是美好的一天

I got someone waiting for me 我有個心愛的人在等著我
When I see her I know that you'll say 當我見到她,我想你會說
Hey, hey, hey, it's a beautiful day 嘿!真是美好的一天

Ah, ah, ah, beautiful Sunday 啊!美麗的星期天
This is my, my, my beautiful day 這是我美好的一天
When you say, say, say, say that you love me 當你說:你愛我
Oh, oh, oh, oh my, my, my, it's a beautiful day 噢,天啊!真是美好的一天

Birds are singing, you're by my side 鳥兒在歌唱,你在我身邊
Let's take the car and go for a ride 讓我們開車去兜兜風
Hey, hey, hey it's a beautiful day 嘿!真是美好的一天

We'll try only follow the sun 我倆將努力追隨陽光
Make on Sunday who want to know 讓每個人都了解星期天
Hey, hey, hey it's a beautiful day 嘿!真是美好的一天